Menu

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Awards The Reviewed Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

My Contest...

Coming soon!

Sunday, April 5, 2009

In My Mailbox 四 (4)

So, I had a really slow week this week, but I guess that's good, gives me a chance to work on a presentation I have for Chinese school :D

I stole this idea from The Story Siren


The Recieved:
So, this week I recieved:

Being Nikki By: Meg Cabot
GoldenGirl: A Bradford Novel By: Micol Oswel

Also, I recieved a bookmark and an autograph..

The borrowed:

None :(

The recieved:

The Dust of 100 Dogs By: A.S. King

Wdebo :)

8 comments:

  1. Yay for The Dust of 100 Dogs! Still have to read it tho, haha.

    ReplyDelete
  2. I kno, I'm so sad because I have to hold off reading it for a book report.

    Wdebo :)

    ReplyDelete
  3. Nice week! Oooh..a Meg Cabot autograph? Lucky! And D100D sounds really good. I look forward to seeing your review!

    ReplyDelete
  4. I loved The Dust Of 100 Dogs! I can't wait to see what you think about it. :)

    ReplyDelete
  5. Don't most of us need a slow week to catch up what we have and dare I say, other projects? lol

    Good luck on your presentations.

    ReplyDelete
  6. Great week!! D100D was a great book and I know you will enjoy it. Yeay! for getthing the nice scwhag from Meg Cabot

    ReplyDelete
  7. Letter Garden-Yep! I was very excited when I saw it!

    Bookworm- Thanks! I'm really excited to read it too!

    Lauren- I've heard so many good things about it, can't wait to start it!!

    Susan- Thanks! Yep that's the only good thing about slow weeks!

    Ravenous- Yep! I know..Meg Cabot..squeal!!

    Wdebo :)

    ReplyDelete

Comment! I want to hear what you have to say =D